Monday, March 26, 2012

pagi yang serabut mabut ~


selamat pagi semua

selamat pagi Sri Gombak !!!

kol 7.40 am.. masa untuk pergi ke kerja ~ dengan senyum yang indah ~ TIBA2 !! AIKKKKK !!!!

AIK !!!!!!!!!!!

jiran aku ni xkeje ke ??? ade taxi kat depan uma.. betol2 xle nk kua dari umah... nk bukak pagar lagi la .. mmg xle langsung la... adoii =..=' dah la ni hari isnin ... kene awal sikit dari hari biasa... xpela... start engin pastu HON !!!!!!!!!!!!!!!!!!  la xbangun jgk !! pelik btol la ah !!

TON TON !!!!!!!!!!!!! (dlm 6 minit gak lah)


pastu mak cik jiran pun suh g depan umah die.... umah die dah la pagar tak berkunci... terbukak pulak tu.. dah macam rumah berhantu .... ape punye orang la...ak pun g lah depan umah pagar die.. ketuk mangga SOLEX die tu kt pangga die.. kuat wei bunyi !!! xbangun2 jgk... yg klaka nye aku sempat agi bergosip2 ngan mak cik sebelah rumah aku tu.. POT PET POT PET ...

mcm ni ha.... padahal dah lambat nk g office...


 
tibe ak mengeluh ADOI !!!! MENYUSAHKAN LA DIE NI !!!! kt jiran ak tu lah... tak bangun2 pulak tu .... PELIK TOL ... sekali ak ckp "BOLEH TOLONG ALIHKAN KERETA TAK?? " .... baru la nampak sepasang kaki GELAP turun dari tangga ! mcm kaki hantu .!!!!


kalo kaki mcm ni selera la jgk nk memandang...


dah mamai2 ak tgk org ni bangun... orang india... betol2 meyusahkan orang betul la.. jiran2 semua keluar tgk.. eii memalukan btol... dah la lambat.. pastu parking kt office semua penuh.. eiii!! benci la ah! menyusahkan betol 


amek kau! hahahhhah


tu lah lain kali jgn la parking2 dpan rumah orang kan dah kene ngan aku...
wekkkk3 ....



ok lah... ade keje sikit... weeekk3 .. hahhahahah ....

Wslm~~

No comments:

Post a Comment