Saturday, March 17, 2012

ANNOYING

Salam.. selamat pagi semua :)

ade xsesiapa ade peminat misteri :O ... or pengikut yg setia.. SETIA SANGAT smpi anda pun rase mcm erkkkk .. macam... macam SERAM??? ade??
now de story begin... blog ni baru je nk diupoad kisah2 dongeng diriku lah kan... pagi tadi bukak je blog ade dpt email "Hello Fatin Mahadi anda ada messege dari blog, sila buka blog anda untuk memastikanya"
aku pun bukak la kan konon2 nye ade peminat... KONON NYE peminat.. padahal eiii
mcm ni la muke aku bile bukak blog....

 sape plak yg komen ni ... (wondering) who??? who?? and WHO???!!!  da la komen yg membosankan & xtinggalkan nama... senanye da dpt tangkap da sape tu... sje je wat xtau.... malas melayan.. pape pon mmg xsuke die dok meyemak kt Blog aku ni.. eii benci

ha mcm ni ha.. B E N C I !!

 
jadi ak pon membuat keputusan untuk tukar name blog.. ak tau die engat name blog aku tu yang aku tuka je name terus! SETTEL... kalo ak wat private paya plak ak nk mintak email sorg2... letih la.. ah!  smpi nk muntah letih die .
weekkk !!!

tu la .. len kali kalo nk follow pon jgn la sampai menakutkan ... follow mcm biase dah la.. ni .meyeramkan.... 
takut mak...;D


ok lah... dah nak masuk kol 13.00pm ..... diriku dan dirinya nak balik dah~~ tatatta....

No comments:

Post a Comment