Friday, April 15, 2011

Bermacam-macam ~

Beg plastik untuk kasut fatin mahadi ^^, dekat belakang kereta

Dapat dri bapak ^^, xguna pun, jual kat org.

Baru masuk kelas dah ade org mintak tolong edit keje dia, hmm buat jela~ mamai2 lagi ni padahal.

Kat bilik meeting, tehah & nurul siapkan keje org, hmm agak bengkak la juga hati fatin mahadi, muke nurul pun dah pening2.

HAHAHAH, mase ni tengah bosan2 kacau la budak2 ni, tgk muke nurul, hahah~

Blure ~, cuba teka kat mana ni ?? ha ! bawah meja meeting, dah ngantuk sangat tunggu diaorang buat keje, engat nak tidur jap kat bawah ni, yela mana boleh tidur kat bilik meeting ni, kalau nampak lecturer lain mau kene halau.

Nak tau x, disebabkan ngantuk + bosan menguasai diri, diriku pun ambil lah air soya dengan air cincau masukan serentak dalam mulut pastu pusing2 kan kepala laju2, jadilah air soycin, cincau + soya. HAHAHHAHAHA!


hehe, fatin mahadi pening kepala dah sebab pusing kepala laju sangat ^^'


Fatin mahadi bercakap dengan kartun tu !

Ni Fatin mahadi ! wow !!




















1 comment:

  1. Wah2, banyak kasut nampak. Takyah la aku post kasut tuk ko kan ~(‾▽‾•~)(~•‾▽‾)~•
    Eh mana pulak kasut2 lama aku ye? \(" `з´ )/ hurmm


    Miss you sweety! Take care eh.

    ReplyDelete