Thursday, July 15, 2010

telefon bimbit???

erm . . bertarikh 15 julai 2010 diriku telah meyerahkan HP W880i kepada budak sekolej diriku kerana apa????? oowwwhhhh . . diriku telah menjual telefon bimbit diriku kepada dirinya dengan harga RM39*.00 . . hmm berbaloi . . . nak tahu cara menjual dengan Express x??? ni langkah2 diriku mahu memikat telinga2 yang berminat dengan Hp sony ericsson Walkman :-

1) Di tingkat 4, diriku pasang kuat2 speaker hp tersebut sehingga ada yang berminat.
2) lalu diriku menanya kepada sesiapa "nak beli HP ni??? "
3) sewaktu di belakang bilik HOD dirku telah dicekup oleh seorang lecturer lelaki -__-' (hadoi ! )
4) Dialog diriku dan pensyarah itu (yg ringkas je) :-
    
     Pensyarah : kenapa la awk pasang speaker ni kuat2???
     Diriku        : saya nak jual hp ni sir . . . (muka kesian )
     Pensyarah  : jual ?? la, kenapa la awk pasang speaker ni kuat sangat sampai menganggu org kat cni
     Diriku         : sir, saya janji xwat lagi da.
     Pensyarah   : da, nama awk sapa? n3 saya bgi kat pensyarah awak hp ni
     Diriku         : eh ! sir, jgn :'(  . . saya xnk mis ina tau, kesian kat dia . .
     Pensyarah   : kenapa pula?? antara mis dan kamu ,kamu lebih kesian pada siapa??
     Diriku         : mis, sir ( dari lubuk hati ku, rasa nak nages pun ada sbb mis sgt baik dgn kteorg)
     Pensyarah   : bagos !
     Diriku         : terkedu ( asal tbe2 puji lak ni, ak da serius die pluk plik)
     Pensyarah   : xpe2 n3 saya dtg class kamu bagi kat kelas kamu sahaja
     Diriku         : eh ! sir plisssss , saya xnk mis ina tau sir pleaseeeeeeeeeeee
     Pensyarah   : kenapa????? kamu ni
     Diriku         : kalau sir nak simpan hp 2 sir simpan tapi jgn smpai mis ina tau sir, please sir . ..  (sedih tol
                           la mase ni, sbb teingat muka mis ina jadi sedih sgt xtaw nape)
     Pensyarah   : ok, awak ambil hp ni semula tapi jgn buat lagi, tapi saya akan simpan nama awk
     Diriku          : Owh, tag u sir, ^___^ '
    
tukkk, tuuukkk, (bunyi ketuk pintu)

pot,pet,pot,pet,pot,pet . . . . . . (pensyarah len pluk masuk bilik HOD ni)

selepas itu diriku hanya mampu bersyukur sgt2 kepada Allah S.W.T  .    . .. . .

pape pun HP ku da dijual hehehhe . .k la nak maghrib daaaa . . bubyeeeee


Ni la hp W880i :D

No comments:

Post a Comment