Wednesday, June 2, 2010

Tebal nye !!!



tebal?? apa yang tebalnya??? owh assigment. . biasa la tu assigment diriku semua tebal2 contohnya macam buku teks masa zaman sekolah menengah tapi dua buku teks. . faham x???
(1 assigment = 2 buku teks sek men ) ha faham kan?? kalau tak faham jugak pergi beli pil untuk otak. . :P
dalam satu bulan kene siap kan 3assigment semua tebal2. . dicampur dengan function sane sini :( sangat letih sangat letiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh :-0
fuuuuuuuuhhhhhhh ~~~~

-_________________-''

tapi nak buat macam mana kadang2 dalam sibuk ni mmg best sbb bole pergi sane sini. . jalan2 :)
ha! semalam kami kumpulan KOIR telah mengadakan sedikit jamuan dimana miss Ina dan Sir Naim belanja kita semua makan DOMINO'S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

sedap !!! :P diriku la paling makan banyak kerana yang lain semua segan2 kambing hahahhaha!!!!
ditambah dengan cili kering yang telah diberi pleh dominos itu sendiri. . . kenyang BUUUURRR!!!!!!!!!!
dominos semua sekali ade 4 perasa . . .


selepas itu, bile kat rumah peh! cirit biriiiitttt !!!!!!! kawan diriku hanya makan separuh cili kering itu pun cirit birit ini diriku makan nk 6paket jgn cakap. . . mula2 diriku rasa pening2 engat sbb penat rupanya cirit birit. . selepas tertidur pukul 6 p.m dan pukul 8 p.m diriku bangun dengan perut pedih N pening kerana diriku dikejutkan dengan panggilan dari ana untuk mengambil laptop yang sudah siap direpair dan dapat mouse :D
hehhehehehehehe!!!!
pakej :)
sahabat sebilik ku mengajak untuk makan dan diriku sgt pening kepala saat itu hanya mampu senyum dan terbuntu sebentar "apa yang aku nak buat ni" bluuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ;(
ana sudah telefon bahawa beliau sudah sampai di bawah diriku dengan ngantu2 pergi siap untuk turun dari apatment diriku untuk mengambil laptop. . .selepas megambil laptop tersebut diriku terus naik ke rumah dankawan2 ku di ruang tamu berkata "tin, makan " diriku hanya mampu tersenyum dan masuk ke bilik sebelum itu diriku baru sahaja belabur saham di toilet geeeeee :D

Selepas itu, kawan ku yang bilik berdepan diriku berkata "Tin g mandi , da mlm baru nk mandi, ni yg nk bebel ni" diriku hanya mampu berkata "hmm" padahal dalam perot PANAS !!! Hanya Tuhan Yang Tahu ;'(
selepas itu kawan ku lagi satu berkata "Tin , g makan muke ko pucat ow" diriku hanya jawab "mn ada pucat cantik r" sahabat ku gelak. . hahhaha!! agak kelakar la kat c 2. . .. 

diriku rasa dah banyak menaip ni. n3 sambung lagiiii byyeeeeeeeeeeee :D


2 comments:

  1. Uiisshh... Tu dah nak sama tebal dgn thesis aku tu.. Thesis aku 210 pages, ko nye asg bape page? Haha.. Kesian.. :'(

    Makan kna la selalu beringat, klu tak gitu la jadinye.. syok sgt mkn pedas... Sape ntah ngajo ni??

    ReplyDelete
  2. TEBAL SANGAAAAATATTTT !!!!!
    da xtekire. . mls nk kire page2 ni. .
    xla pedas mane. . perut ni yg gedik terlebih
    :P

    ReplyDelete