Sunday, June 13, 2010

Stadium Bukut Jalil




kenapa pergi ke stadium bukit jalil???? sambut hari jadi diriku ke????? SEMESTINYA !!!!!!
hahahahha. . owh tidak. . ni semua kerana untuk melihat PM kite iaitu YB PM Najib untuk meyampaikan kata2 yang berhikmah . . dan juga disenut tentang Palestin yang di BOM oleh Yahudi & Israel Laknatullah !!! tidak ketinggalan Misi 1 Malaysia. . . kami diberi T-Shirt yang 1 malaysia yang berwarna biru. . hmmmm agak cantik juga kerana perdana menteri kite juga pakai baju yang sama. . disini diriku melihat PM kite ni rendah diri juga kan. . kerana apa??? kerana beliau pun pakai baju T-Shirt yang sama dengan kami semua yang diperbuat dari kain yang biasa sahaja. . . yela kalau ikut kan mana la ada perdana menteri yang nak pakai baju yang sama dengan orang2 yang berada di bawah kan????? . . . hmmm SALUTE PM!!!
hmm ada 1 cerita. . jeng jeng jeng!!!! mula2 diriku ada mengutuk 1 kumpulan mamat ni yang memang serupa tidak tumpah seperti orang kampung. . bueekk ;P . . .tengok2 bila dalam stadium mereka duduk disebelah diriku. . .eeeeyyeeekkkk!!!!!! apalah nasib. . .pada mulanya diriku mahu membuka bendera UMNO yang diikat pada besi depan kerusi diriku duduk punyalah ingat susah nak bukak tengok2 mereka2 yang diriku ejek kampung la yang tolong diriku untuk membuka ikatan itu. . kesian pula. . ;(
selepas itu salah satu dari mereka menegur diriku bertanya :-

Lelaki : hmm adek umo berapa???
diriku : kenapa??? 30. . .
Lelaki : aik ! nape muka muda??? pakai susuk ke???
Diriku : xde la pakai air wuduk
Lelaki : hahahahaha!!! tipu la
diriku : la. . xcaye pulak
Lelaki : umo berapa???
Diriku : Ya Allah umo 30. . dah ada anak da kat rumah (muke serius)
Lelaki : betul2 la. . SUMPAH???
Diriku : aik. . xmain la sumpah2 ni. .
Lelaki : hmm. . .tau takut . .

bla bla bla blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . .. . . . . .banyak lagi la penat nak tulis. . .tapi mmg klaka layan dak 2. . .budak kedah so cakap pun loghat . . pening2

selepas 2 jam berlalu setelah selesai solat semua. . diriku kembali ke kerusi yang sama. . tengok2 uit mamat lain pulak!! ALAMAK!!! (mesti macam2 lagi ni)
memang betol!!! dialog : L(lelaki) P(diriku)

L : hmm budak mana???
P : budak melaka
L : yeke???
P : aha
L : tipu . .ada membe cakap budak JB
P : ntah. . budak mana2 la. . . .
L : $#^%*^&#$#(mailto:*&%5E@#$ (xdenga sbb konsert da start)
P : asal cakap pelahan2 xdenga la xpayah nk romantik2 kat cni (muke serius)
L : hahahahhaahha!!! nama sapa???? (loghat kedah)
P : adoyai xpaham la cakap kedah watpe. . .

bla bla bla bla. . . .. . . .

mmg macam2. . plik2 tol diaorang ni. . .
ni antara gambar yang sempat diambil :-
pengacara majlis itu ialah Sarimah Ibrahim. . agak seronok juga kerana sporting & fun !!! dan juga ada pertunjukan KOIR dari Lim KOK WING. . iaitu open univers yang agak mahal. . kerana budak2 semua agak kaya & berjaya. . hmmm bagus2. . .

5 comments:

  1. Comot la ko ni..
    Sesuka je kate umo 30.. Xsesuai.. Hahaha

    APa?? Dah ada anak kat umah?? Aku dah ada anak sedara la ye?? HAHAHA comot!!!

    Air wuduk?? Alhamdulillah, as if! Haha

    ReplyDelete
  2. Wah2.. camni ke bebudak muda remaja nak ngorat2?? Lucu!! ;p

    lol~

    ReplyDelete
  3. mcm taikkk jer........

    ReplyDelete
  4. ermm . . diriku rasa diriku kenal kepada Anonymous 2 . . .pape pon mmg klaka :)

    ReplyDelete