Monday, May 24, 2010

mugkin hanya Tuhan ^__^

selesai sudah koir untuk diriku dan sahabat2 ku di kolej. . kami membuat koir ini sebagai pembuka majlis dimana kami akan menyayi lagu negaraku di atas pentas dan pensyarah2 dibawah pentas untuk melihat anak2 tekak kami. . hahahah o",) hahahahahhaa!!!!
mula2 lutut memang bergetar . . lepas tu bila lagu kami pula untuk dinyayikan oleh kami lutut dah xbergetar lagi dah :D nasib baik la. . .bila selesai sudah majlis hari guru ini rasa seronok pula :P. . .selesai sudah semua itu sukan pula berlangsung di padang. . dimana diriku menjadi johan untuk Bawa Belon di peha dan lari. . .hahahhaha!! muka ganas tapi main belon. . .adoyai. . tapi diriku mendapat pujian sewaktu melakukan koir kerana diriku yang paling berpakaian paling kemas. . sewaktu di atas pentas. . .
sewaktu majlis dijalankan Madam kolej kami ada panggil pensyarah diriku dan kami semua utuk naik ke pentas untuk diberikan pujian dari Madam sendiri. . Tahniah Mis Hasina :D . . bukan apa kerana majlis ini semua Under kami I.S . .kami yg sediakan dewan,makanan,lakonan,koir,hias2 dewan,permainan untuk pensyarah2,hadiah2 untuk pemenang2 dan lainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn2 . . . .-__-'

memang sgt letih fuuuhhhhhh :(
tapi hasil yg membaloi sangat la . . .
pape pun penatian selama seminggu amat berbaloi la. . . .
k la nak undur diri dulu laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

BUBYEEEEEEEEEE :D

2 comments:

  1. Fewiiittt... Menang bawa belon kat peha tu.. Mesti ayu je ko lari kan.. terrkepot2... hahaha

    ReplyDelete
  2. juara 2. . .hahahahah!!!
    seb bek xmeletop belon 2 time tiup. . kalo meletop mmg bengkak la bibir ak ni . ..

    ReplyDelete