Monday, May 24, 2010

mugkin hanya Tuhan ^__^

selesai sudah koir untuk diriku dan sahabat2 ku di kolej. . kami membuat koir ini sebagai pembuka majlis dimana kami akan menyayi lagu negaraku di atas pentas dan pensyarah2 dibawah pentas untuk melihat anak2 tekak kami. . hahahah o",) hahahahahhaa!!!!
mula2 lutut memang bergetar . . lepas tu bila lagu kami pula untuk dinyayikan oleh kami lutut dah xbergetar lagi dah :D nasib baik la. . .bila selesai sudah majlis hari guru ini rasa seronok pula :P. . .selesai sudah semua itu sukan pula berlangsung di padang. . dimana diriku menjadi johan untuk Bawa Belon di peha dan lari. . .hahahhaha!! muka ganas tapi main belon. . .adoyai. . tapi diriku mendapat pujian sewaktu melakukan koir kerana diriku yang paling berpakaian paling kemas. . sewaktu di atas pentas. . .
sewaktu majlis dijalankan Madam kolej kami ada panggil pensyarah diriku dan kami semua utuk naik ke pentas untuk diberikan pujian dari Madam sendiri. . Tahniah Mis Hasina :D . . bukan apa kerana majlis ini semua Under kami I.S . .kami yg sediakan dewan,makanan,lakonan,koir,hias2 dewan,permainan untuk pensyarah2,hadiah2 untuk pemenang2 dan lainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn2 . . . .-__-'

memang sgt letih fuuuhhhhhh :(
tapi hasil yg membaloi sangat la . . .
pape pun penatian selama seminggu amat berbaloi la. . . .
k la nak undur diri dulu laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

BUBYEEEEEEEEEE :D

Tuesday, May 18, 2010

Huang huang huang !!!


Semalam diriku nampak 3kejadian pelik di depan mata diriku sendiri. . Hahahaha!! Semua ini biasa sahaja. . . yang pertama diriku ternampak sahabat diriku sendiri jatuh depan mata diriku Hahahaha!!! Bukan apa kejadian itu berlaku apabila diriku mahu masuk ke kelas dan diriku berdiri di pintu untuk menutup pintu sementara tunggu shabat diriku itu masuk ke kelas. .apabila diriku mahu menutup pintu diriku menjerit lalu pensyarah diriku pun menjerit sekali. . hahahahaha!!! Padahal xla teruk sangat kawan ku hanya terkucil kecil sahaja. . hahaha. . bukan apa yang lawak nye pensyarah diriku pun gelabah. . Hahahaha. . .eerrrmmm yang keduanya, diriku dan sahabat ku pergi ke kedai untuk membeli air. . selepas selesai membayar air tesebut diriku mahu keluar untuk pulang ke kolej lalu diriku ternampak sekumpulan murid berjalan lalu seorang budak mahu membuka plastic yang mengandungi DONAT coklat. . apabila beliau membuka donat itu PooPPPoPP donat itu beguling2 di depan mata2 sekumpulan pelajar itu. . .lalu gelak besar la disitu budak2 itu HAHAHAHAHAHhaha!!!! Diriku yang tidak dapat tahan gelak itu tergelak la sekali dengan sekumpulan budak2 itu. . . adoyai kesian kat budak yang tak dapat makan donat itu. . .:( . lastly or yang ketiga, diriku mahu pulang ke gardenia court. . diriku dan sahabat ku pun berjalan la ramai2 untuk pergi ke tempat bus lalu sahabat ku 2orang pergi ke kedai topop lalu tinggal la diriku dan seorang sahabat ku ini. . diriku berjalan didepan beliau lalu ada sebuah pokok yang agak kembang & besar apabila sahabat ku itu mahu mendekati diriku, diriku pun menyorok di pokok tersebut dengan berjalan perlahan2 supaya berliau tidak nampak ;P ,lalu berliau menjerit FATIN !!! diriku gelak besar di belakang pokok itu hahahahaha!!!!! Kawan itu pun gelak dan ketakutan dia fikir diriku jatuh ke longkang yang berada disebelah pokok tersebut. . hahahahaha!!!!


Itu sahaja la kejadian yang pelik terjadi kepada diriku semalam 17mei2010 . . . bubye tatatititutu!!!

Eeeiiii :D

Monday, May 10, 2010

selesai sudah program di Hotel itu :)

Pada tanggal 07mei2010 diriku dan kawan2 ku pergi ke hotel seasons sempena hari profesional. . hmm walaupun kumpulan kami tidak dicalonkan untuk menang tetapi rakan seperjuangan kami telah menag untuk tempat yang pertama!!!!!!!! :D tahniah2. . .
tetapi jgn risau sahabat2 ku kerana diriku Nur Fatin Mahadi telah wakil untuk menyambut hadiah . . hahahaha bukan apa tetapi rezeki telah datang kepada diriku hahahah. . . cabutan betuah laaa :) kahkahkah. cerita nya seperti ini setelah selesai tarian kami kami semua pergi ke belakang pentas untuk menukar pakaian . . selepas 2minit no 033 telah disebut. . sebelum itu diriku ada berkata "ah xaci aku ada dekat belakang pentas tah2 no aku yg dapat cabutan bertuah tu" tuuup2 . . .no 033 yang keluar .
mula2 diriku tidak perasan kerana diriku telah kecewa kerana membuat cabutan bertuah tanpa diriku di meja makan. . sselepas itu sahabat ku berkata "TIN ! NO KO AR!! CEPAT !" diriku yang kelam kabut terus pergi ke pentas untuk mengambil hadiah tersebut. .  .HAHAHAHAHA!!!! gelak besar diriku selepas itu. . .
pape pun hari itu penuh dengan kenangan. . :)

Wednesday, May 5, 2010

takut ke??

ei . . dah nak hari jumaat dah!!!
bukan apa. . hari jumaat akan diriku mempersembahkan tarian di HOTEL SEASONS . .yang terletak di kuala lumpur laaa. . .
mula2 diriku bole mengawal rasa ketakutan. . selepas terlayak untuk menjayakan tarian di hotel tersebut diriku bertambah takut. . dan sejuk menyelubungi tgn hingga ke kakiku!!!!!
baik2 kaki busuk jadi wangi terus sebab takut. . hahahaha. . .xlaa tipu jee :)
apabila diberitahu lagi VVIP dan Dato'2 akan turut hadir untuk menjayakan lagi hari profesional untuk department "IS" . . .lagi bertambah takuuuutt . . .
hmmmm . .. hanya 10 kumpulan yang akan menjayakan hari tersebut di hotel itu. . .diriku akan melakukan persembahan yang ke-5 . . .oke la tu xwal x akhir. . . kalo awal lagi takut orang sibuk2. . kalau akhir2 takut orang bosan. . .tol x???
hm. . .kemarin ada seorang mamat tu tegur diriku lalu die berkata "hai,cantik tarian semalam,so gud luck"
hahahah. . agak jijik. . :(
pape pun time kasih laaaaa yeeee . . .
bukan apa, rasenye tarian semalam tu hanya memanaskan badan sahaja. . .:) hahahaha (poyo gilew aku)
xdela. . semua itu datang dari Allah. . yg buruk datangnya dri diri kita yang lemah ini . .. .
hop2 hari jumaat tidak ada sebarang kesukaran yang bakal diriku tempuh la. . .
 -------------------AMIN----------------